Ordinace se nachází v areálu

K.Světlé 540/6

České Budějovice 370 04

Zobrazit na mapě

Objednávejte se prosím v ordinačních hodinách

Po-Pá: 08:30 - 10:30
So: 08:00 - 11:00

Na telefonních číslech:

Na naší klinice je možné platit platební kartou

Ordinační hodiny:
Po-Pá: 08:30 - 10:30
So: 08:00 - 11:00
Operační hodiny:
Po-Pá: 10:30 - 13:30
Mimo ordinační hodiny:
pohotovost na telefonu

Co neopomenout při cestování se psy a kočkami „za teplem“

Blíží se doba dovolených, kdy si mnoho lidí vyrazí odpočinout do zahraničí. Tento článek bude „zlatou radou“ pro toho, kdo se vydá „za teplem“ a bere s sebou i svého psího kamaráda. Rád bych touto cestou poradil, na co by každý majitel ještě před cestou neměl zapomenout, aby neohrozil zdraví pejska. Zároveň vysvětlím, jak napadení velice jednoduše předejít. Následky,… (Pokračování textu…)

Vytvořeno: 27.06.2015 Napsal: MVDr. Jiří Kamiš

Magnetoterapie

V dnešní radě bych rád veřejnost seznámil se zatím stále poněkud neznámou nebo lépe řečeno ve veterinárním lékařství opomíjenou metodou léčby, kterou na naší klinice s nezanedbatelnými úspěchy využíváme. Jedná se o magnetoterapii. Tato metoda je v současné době známá pro své využívání v humánní medicíně při léčbě, rehabilitaci a v lázeňství, ale dá se s úspěchem využívat i ve veterinární medicíně. Magnetoterapie má své výhody,… (Pokračování textu…)

Vytvořeno: 21.06.2015 Napsal: MVDr. Jiří Kamiš

Nejčastější otravy u domácích zvířat

Jelikož jsme v poslední době na naší klinice museli řešit v krátké době několik otrav psů a koček, rozhodl jsem se dnešní radu věnovat tomuto tématu.

Mezi nejčastější otravy psa a kočky patří otravy humánními léky např. paralenem, který majitel svému miláčkovi bez porady s veterinářem sám podá nebo je zvíře majiteli v nestřeženém okamžiku omylem sežere. Masožravci se relativně často otráví i deratizačními přípravky na bázi rodenticidů k hubení potkanů a myší. Tyto přípravky snižují srážlivost krve a zvíře hyne 5. den po pozření této návnady. Toto se stává častěji u koček,… (Pokračování textu…)

Vytvořeno: 21.06.2015 Napsal: MVDr. Jiří Kamiš

Nejčastější onemocnění dutiny ústní u koček

V této radě se zaměřím na problémy ústní dutiny koček, a to onemocnění zubů a dásní, s nimiž se můžete setkat nejčastěji.

Problémy chrupu u koček bývají nejrůznějšího charakteru. Mohou to být například ulomené či zcela chybějící zuby po různých úrazech. Kočky, stejně jako psi, trpí tvorbou a usazováním zubního kamene. Ten u koček téměř vždy, na rozdíl od psů, začíná vzadu na horních stoličkách. Závažným onemocněním dutiny ústní počínajícím na dásních,… (Pokračování textu…)

Vytvořeno: 21.06.2015 Napsal: MVDr. Jiří Kamiš

Onemocnění prostaty u psa – přehlížené, ale velmi časté onemocnění

V této radě se zaměřím na hyperplazii, to znamená zvětšení prostaty u psů-samců. Feny tuto diagnózu vzhledem ke svému pohlaví mít nemohou. Je to velice často opomíjené onemocnění při diferenciální diagnostice rozličných klinických případů, které si často majitelé ani veterináři s prostatou nespojují. Benigní hyperplazie prostaty je přirozeným důsledkem stárnutí. Je to… (Pokračování textu…)